Monday, January 30, 2017

ဦးကိုနီ လုပ္ၾကံခံရစဥ္ အနီးကပ္ရွိခဲ့သူ သမီးျဖစ္သူ ေျပာၾကားခ်က္

“အဲ့ဒီမွာ ဒိုင္း ဆိုတဲ့ အသံၾကားတာ ၾကားလို႔ က်မ ဖုန္းခ်ၿပီး ကားဘီးေပါက္တာ တခုခုျဖစ္တယ္လို႔ဘဲ က်မ ထင္လိုက္တာ အဲဒီမွာ ေရွ႔မွာကလည္း ကားကလည္း တစီးကကြယ္ေနေတာ့ က်မလွမ္းၾကည့္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ အေဖကလည္း လဲေနတယ္ အေဖကလဲၿပီး ကေလးက ဟိုဘက္မွာ ကုန္းကုန္းကေလးျဖစ္ေနတယ္ အဲဒါနဲ႔ ဆိုေတာ့ က်မအရမ္း ပူထူသြားတယ္ က်မအေဖ က်မ အေဖ ဆိုၿပီးေတာ့ ထြက္ေျပး သြားတာ သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ အေဖက ၿငိမ္ေနပါတယ္ ဟို မေၾကနပ္တဲ့လူလည္း ႐ွိမွာေပါ့ေနာ္ အမ်ားၾကီး႐ွိမွာေပါ့ သူက ၿပီးေတာ့ က်မတို႔က ဘာသာျခားျဖစ္ေနတာကို က်မတို႔က ဘာသာျခားျဖစ္ေနေတာ့ အဲ့ဒီအေပၚမွာ မလိုမုန္းထားတဲ့သူေတြလည္းအရမ္းမ်ားပါတယ္ ဆိုေတာ့ အဲ့ဒါဟာေတြနဲ႔ျဖစ္မွာေပါ့ေလ က်မအထင္ေပါ့ေနာ္ က်မ က်မအေဖဆံုးသြားလို႔ ဒီအလုပ္လုပ္တာ မွားတယ္လို႔ က်မ မထင္ဘူး သူ ဒီအလုပ္လုပ္လို႔ ေသသြားတယ္လို႔ က်မ ေနာင္တရတဲ့စိတ္ဟာ က်မမွာဒီေန႔ အခ်ိန္အထိ ခုခ်ိန္ထိမျဖစ္ဘူး လုပ္ဖို႔လိုလို႔လုပ္တယ္ ေသဖို႔ရွိလို႔ေသသြားတယ္ လူတိုင္းဟာ သူရဲေကာင္းဆိုတာ ဒီလိုပဲသြားၾကတာပဲေလ”
Credit: DVB

ေအာက္ပါလင့္ခ္တြင္ ၾကည့္ရႈႏိုင္သည္။
https://www.youtube.com/watch?v=4jdqNhlLD7o 

0 comments:

Post a Comment